Αναζητά ελληνόφωνους (ή ισπανόφωνους) τεχνικούς εξυπηρέτησης για άμεση πρόσληψη, με μία σειρά προσφερόμενες παροχές από την εταιρεία, το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (Global Contact Center Management) της Mercedes-Benz, στο Μάαστριχτ της Ολλανδίας.
Ολα τα τμήματα υποστήριξης του ομίλου, όπως οι υπηρεσίες λιανικής, βρίσκονται επίσης στα γραφεία του Μάαστριχτ.
Η εταιρία παρέχει:
- Εξατομικευμένο αναπτυξιακό σχέδιο
- Εκπτωση σε καινούργια ή μεταχειρισμένα αυτοκίνητα της Daimler
- Δωρεάν ποδήλατο κάθε 3 χρόνια, δωρεάν συγκοινωνία ή συμβολή στο κόστος των καυσίμων
- Συλλογική ασφάλιση υγείας με μειωμένες τιμές
- Συνταξιοδοτικό πρόγραμμα
- Επίδομα διακοπών: 8% του ετήσιου μισθού
- Ανταγωνιστική αύξηση μισθών με βάση τις επιδόσεις
- Μπόνους προσανατολισμένα στα αποτελέσματα
- Συγκριτικό πακέτο μετεγκατάστασης (πρώτη άφιξη, στέγη και μετακίνηση)
- Μισθός 2.290 ευρώ μικτά μηνιαίως
- Εκτεταμένη αρχική κατάρτιση.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ:
- Οι βασικές υπηρεσίες του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών περιλαμβάνουν Οδική Βοήθεια, Διαχείριση Παραπόνων Πελατών και Διαχείριση Ερευνας
- Υποστήριξη και αναλύσεις παραγγελιών ανταλλακτικών μετά την πώληση
- Υπεύθυνοι για το συντονισμό μεταξύ πελατών (αντιπροσώπων) και των ομάδων διαχείρισης
- Θα επικοινωνείτε τακτικά με τους συνεργάτες στην αλυσίδα εφοδιασμού της Daimler
- Επαφή με τις αγορές Ισπανίας και Ελλάδας.
ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
- Αριστη γνώση ισπανικών ή ελληνικών
- Απταιστα αγγλικά (γλώσσα της εταιρίας)
- Γνώση IT (καλή γνώση του MS Office)
- Προσανατολισμός προς την ικανοποίηση του πελάτη (B2B όσο και B2C)
- Γνώση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Λίγα λόγια για το Global Contact Center Management της Mercedes-Benz.
Το πολυπολιτισμικό περιβάλλον του τμήματος προσφέρει ένα θετικό περιβάλλον εργασίας και επιτρέπει την ανάληψη ηγετικού ρόλου σε όλα των κέντρα υποστήριξης πελατών της Mercedes-Benz.
Στόχος είναι η παροχή άριστης βοήθειας στους πελάτες και τους αντιπροσώπους των γνωστών εμπορικών σημάτων της Daimler, όπως η Mercedes-Benz, η AMG, η Smart, η Setra και η Mercedes.
ΑΙΤΗΣΕΙΣ: Οι υποψήφιοι μπορούν ενημερωθούν αναλυτικά για τις προϋποθέσεις και τα καθήκοντα της θέσης και να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέσω της ιστοσελίδας https://cac.mercedes-benz.com/careers/vacancies/#-1190092879
Στην ιστοσελίδα θα πρέπει κανείς να υποβάλει το βιογραφικό και να αποστείλει συνοδευτική επιστολή ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο προσθέτει αξία στην αίτηση.
Για επιπλέον πληροφορίες μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με την κ. Sarah Beckers στο τηλέφωνο +31433562710 (unique.beckers@daimler.com).