Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα Starbucks με εργαζόμενους κωφούς, όπου οι πελάτες συνεννοούνται, όσοι ξέρουν με τη νοηματική κι όσοι δεν ξέρουν με τη γλώσσα του σώματος, χειρονομίες και οθόνες.
«Είναι ένα κατάστημα που βασίζεται στην όραση. Οι άνθρωποι επικοινωνούν με νοήματα παντού. Στις αξίες και την αποστολή των Starbucks είναι η δημιουργία ενός περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς για όλους».
Μ’ αυτά τα «λόγια», ο υπεύθυνος καταστήματος συνοψίζει το όραμα της εταιρείας.
Πρόκειται για το πρώτο κατάστημα Starbucks με εργαζόμενους κωφούς, όπου οι πελάτες συνεννοούνται, όσοι ξέρουν με τη νοηματική κι όσοι δεν ξέρουν με τη γλώσσα του σώματος, χειρονομίες και οθόνες.
Πρόκειται για ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έγινε δεκτό με ενθουσιασμό από τους πολίτες της αμερικανικής πρωτεύουσας.