Μπορεί η προϋπηρεσία να είναι σημαντική, αλλά η προσωπικότητα του υποψηφίου είναι αυτή που θα τον βοηθήσει να αποκτήσει την θέση των ονείρων του. Ο κάθε εργοδότης αναζητά για διαφορετικές εμπειρίες και σύνολο δεξιοτήτων στους υπαλλήλους τους.
Αλλά αν και η επαγγελματική σας εμπειρία είναι σημαντική, ο χαρακτήρας σας «θα έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στο αν θα πάρετε τη δουλειά που θέλετε», δηλώνει ο συγγραφέας Brian Tracy στο Business Insider. Ο Tracy και άλλοι ειδικοί στον τομέα της επαγγελματικής σταδιοδρομίας παρουσίασε τα επτά χαρακτηριστικά που οι μάνατζερ σε κάθε τομέα ζητούν.
ΑΝΤΟΧΗ
- Ο Marc Cenedella, CEO της Ladders, δήλωσε ότι η αντοχή διαχωρίζει αυτούς που ευδοκιμούν από αυτούς που καταρρέουν στον χώρο εργασίας. «Τα αφεντικά αναζητούν για υπαλλήλους που μπορούν να επιμείνουν στους στόχους τους, παρά τις δυσκολίες και να ανακάμψουν όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά», δήλωσε.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ
- Δεν χρειάζεται να περνάτε 12 ώρες στο γραφείο. Οι μάνατζερ εντυπωσιάζονται περισσότερο από αυτούς που μπορούν να κάνουν πολλά σε λίγο χρόνο.
- Ο Tracy δήλωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγικότητας των υπαλλήλων εξαρτάται από τις δεξιότητες διαχείρισης χρόνου- τη δυνατότητά τους να σχεδιάζουν, να οργανώνουν, να θέτουν προτεραιότητες, να επιλύουν προβλήματα και να ολοκληρώνουν τη δουλειά τους.
ΚΟΥΡΑΓΙΟ
- Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που κάνει τους επιχειρηματίες να ξεχωρίζουν είναι το «να μην φοβούνται την αποτυχία, ακόμα και αν υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό αβεβαιότητας και η πιθανότητα αποτυχίας», αναφέρει ο Tracy. Ο CEO της Amazon, Jeff Bezos, είναι ένας από τους επιτυχημένους ανθρώπους που υποστηρίζει ότι θα πρέπει να αποδεχόμαστε την αποτυχία.
- «Για να εφεύρεις κάτι πρέπει να πειραματιστείς, και αν ξέρεις εξ αρχής ότι πρόκειται να λειτουργήσει, τότε δεν πρόκειται για πείραμα», δήλωσε.
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ
- Ακόμα και αν γνωρίζετε πώς να κατανείμετε σωστά τον χρόνο σας, η δυνατότητα να συγκεντρώνεστε ή να έχετε έμπνευση μπορεί να είναι πιο δύσκολο να επιτευχθεί. Μερικοί μάλιστα αναφέρουν ότι η συγκέντρωση είναι το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει τους επιχειρηματίες από άλλους έξυπνους ανθρώπους.
- Το να είναι κανείς επικεντρωμένος στους πελάτες, είναι επίσης σημαντικό χαρακτηριστικό.
ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ
- Αυτό είναι «ίσως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό για την μακροπρόθεσμη επιτυχία στη ζωή και στη δουλειά», δήλωσε ο Tracy. Το να είναι κανείς ειλικρινής με τους άλλους και τον εαυτό του, δείχνει και στον εργοδότη ότι είναι αξιόπιστος.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
- «Οι υπάλληλοι πρέπει να κρίνονται υπεύθυνοι για την ολοκλήρωση συγκεκριμένων εργασιών που δηλώνουν ότι μπορούν να κάνουν, όχι μόνο στην ώρα τους για τα μέλη της ομάδας, αλλά και για τους πελάτες», δήλωσε ο Graham.
- Κανείς δεν θέλει να προσλάβει κάποιον που δεν ολοκληρώνει το τι υπόσχεται. Γι’ αυτό πολλοί μάνατζερ προτείνουν οι άνθρωποι στο χώρο εργασίας να υπόσχονται λιγότερα και να ολοκληρώνουν περισσότερη δουλειά καθημερινά.
ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ
- Είτε σας αρέσει είτε όχι, η ομαδικότητα είναι το κλειδί στην επαγγελματική επιτυχία και αν δεν δείχνει κανείς ότι μπορεί να συνεργαστεί καλά με τους άλλους, πρόκειται για σημαντικό πρόβλημα.
- «Οι εργοδότες ψάχνουν για ανθρώπους που μπορούν να μπουν στην ομάδα και να γίνουν μέλη της εργασιακής “οικογένειας”».
- Κάτι που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό είναι να χαμογελάτε περισσότερο και να ρωτάτε τους συναδέλφους σας περισσότερα πράγματα για την προσωπική τους ζωή».