• Ο κάτοχος της θέσης είναι υπεύθυνος για την υποστήριξη του store manager κατά την εκτέλεση των διαδικασιών λειτουργίας του καταστήματος, καθώς και την επίτευξη των στόχων.
• Επιβλέπει την ομάδα κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του και τους καθοδηγεί ώστε να εφαρμόζουν σωστά τις πολιτικές και τις διαδικασίες λειτουργίας του καταστήματος.
• Διατηρεί άμεση επικοινωνία με όλους τους εργαζόμενους στο κατάστημά και τους υποστηρίζει- εκπαιδεύει ώστε να επιτύχουν τους εταιρικούς στόχους.
• Είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας του καταστήματος, συμβάλλοντας και ο ίδιος στην εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος ανάλογα με τις ανάγκες και την καλή εικόνα του καταστήματος.
• Επικοινωνεί με τους πελάτες του καταστήματος προκειμένου να αναγνωρίσει τις ανάγκες τους και να επιλύσει τυχόν υφιστάμενα προβλήματα.
• Δημιουργεί για τους πελάτες του καταστήματος , μια μοναδική και ευχάριστη εμπειρία !
Ο κάτοχος της θέσης θα πρέπει να διαθέτει:
• Προηγούμενη 3ετή αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών ως assistant store manager σε καταστήματα εστίασης.
• Άριστη γνώση των διαδικασιών λειτουργίας ενός καταστήματος εστίασης.
• Ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας και διοίκησης ομάδας.
• Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα ανάπτυξης ομάδας.
• Προσοχή στη λεπτομέρεια, στο εξαιρετικό σέρβις και ανεπτυγμένη ικανότητα εφαρμογής διαδικασιών.
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά, ηγετικές ικανότητες
• Καλή γνώση αγγλικών.
Επιθυμητό προσόν:
Γνώση κρασιών, κοκτέιλς, γνώση σερβιρίσματος φαγητού καθώς και γνώση χειρισμού συστημάτων εστίασης παραγγελιοληψίας.
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση.
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]