Αναντολού Εφές - Ολυμπιακός 91-79: Υποκλίθηκαν στον Λάρκιν οι ερυθρόλευκοι - Ergasia News

Οι «ερυθρόλευκοι» είδαν τον Αμερικανό γκαρντ να σταματά στους 40 πόντους, με 10/15 τρίποντα, αλλά παράλληλα έβαλαν και εκείνοι το… χεράκι τους, μετρώντας 18 λάθη (τα περισσότερα παιδαριώδη), ενώ είχαν και 10/17 ελεύθερες βολές.

Πρώτος σκόρερ των Πειραιωτών ήταν ο Έλις με 14 πόντους, ωστόσο αυτό που μπορεί να κρατήσει ο Γιώργος Μπαρτζώκας ήταν η εμφάνιση του Μπάικς, με 11 πόντους και 8 ασίστ και γενικά να δίνει ένα πολύ θετικό δείγμα. Από την άλλη, σε… ρηχά νερά κινήθηκε ο ΜακΚίσικ με μόλις 5 πόντους, με 2/7 σουτ.

Το ματς

Με τους Έλις, Πρίντεζη, Παπανικολάου, ΜακΚίσικ και Μπάικς ξεκίνησε το παιχνίδι ο Ολυμπιακός. Εξαιρετική εκκίνηση από τους «ερυθρόλευκους» στην αναμέτρηση, καθώς με καλές άμυνες, τον Μπάικς πολύ καλό οργανωτικά και τον Παπανικολάου «ζεστό» έξω από τα 6,75μ. προηγήθηκαν 5-13, στα πρώτα τέσσερα λεπτά. Ωστόσο, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη, καθώς οι Πειραιώτες άρχισαν τα φθηνά λάθη, δίνοντας εύκολα καλάθια σε Λάρκιν και Πλάις, για το προβάδισμα της Εφές (19-17), στο 7’. Η αντίδραση της ομάδας του Μπαρτζώκα ήταν ένα καλάθι του Πρίντεζη, αλλά ο «δαιμόνιος» Λάρκιν είχε πάρει «φωτιά» και με απανωτά τρίποντα έστειλε την Εφές στο +10 (29-19). Στο τελευταίο λεπτό, οι «ερυθρόλευκοι» έβγαλαν τις άμυνες και με τον Μπάικς έτρεξαν ένα σερί 5-0 (29-24) μέχρι το τέλος της πρώτης περιόδου.

Τα χαμένα αμυντικά ριμπάουντ, ο Πολ που δεν έβαζε ούτε… βολές και ο Μίτσιτς που είχε πάρει… φόρα επιθετικά, έστειλαν τον Ολυμπιακό στο -11 (36-25), στην αρχή της δεύτερης περιόδου. Στη συνέχεια, πέρασαν οι Ρούμπιτ και Βεζένκοβ στο παρκέ, αλλά μάλλον μπήκαν σε λάθος… γήπεδο, καθώς ήταν εντελώς εκτός κλίματος, χάνοντας κάθε προσωπική μάχη και έτσι η Εφές πήγε στο +12 (40-28), στο 14’. Με κάποιες άμυνες, οι «ερυθρόλευκοι» έριξαν τη διαφορά σε μονοψήφια τιμή (43-34), αλλά τα φθηνά λάθη έκαναν ξανά την εμφάνισή τους και με τον Ντάνστον να κάνει μεγάλη «ζημιά» στη ρακέτα οι Τούρκοι ξέφυγαν στο +15 (49-34), στο 17’. Από εκείνο το σημείο και έπειτα, οι παίκτες του Μπαρτζώκα έδειξαν κάποια σημάδια συγκέντρωσης, όπου παίρνοντας τα ριμπάουντ στην άμυνα και με τον Μπάικς να αξιοποιεί τον Έλις, η διαφορά έπεσε στο -10 (51-41), στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.

Κάκιστο ξεκίνημα στο δεύτερο μέρος από τον Ολυμπιακό, καθώς από τη μία «βασάνιζε» την μπάλα στην επίθεση με πολλές κακές επιλογές και από την άλλη επέτρεψε στον Λάρκιν να πάρει… φωτιά έξω από τα 6,75μ. και με σερί τρίποντα να στείλει τη διαφορά στο +16 (57-41), στα πρώτα τρία λεπτά και στο +17 (63-46), στο 25’. Η αντίδραση των «ερυθρόλευκων» ήταν δύο καλάθια του Μπόλντγουιν, αλλά ο Λάρκιν έκανε ένα νέο «ξέσπασμα», εκτοξεύοντας τη διαφορά στο +18 (68-50), στο 27’. Ακόμη και όταν ο Αμερικανός γκαρντ αποσύρθηκε από τον Αταμάν, οι Πειραιώτες συνέχισαν να δείχνουν το ίδιο κακό τους πρόσωπο, με το τέλος του τρίτου δεκαλέπτου να τους βρίσκει στο -17 (72-55), ενώ νωρίτερα είχε φτάσει στο -19 (72-53).

Πολύ πιο συγκεντρωμένος μπήκε ο Ολυμπιακός στην τέταρτη περίοδο, όπου με καλές άμυνες και τον Βεζένκοβ σημείο αναφοράς στην επίθεση, κατάφερε να κάνει ένα 9-0 και να ρίξει τη διαφορά σε μονοψήφια τιμή (72-64), στο 32’. Στα επόμενα τέσσερα λεπτά και οι δύο ομάδες κακές επιθετικές επιλογές, με τους Τούρκους να κρατούν μία απόσταση ασφαλείας και με τρίποντο του Λάρκιν να πηγαίνουν στο +12 (81-69), στο 37’. Με το καλάθι και φάουλ του Μπάικς η διαφορά έπεσε ξανά σε μονοψήφια τιμή (81-72), αλλά ο Λάρκιν άρχισε να «πυροβολεί» ακατάπαυστα, με τους γηπεδούχους να πηγαίνουν στο +14 (86-72) και παίρνουν τη νίκη με το τελικό 91-79.

Πηγή: sportfm.gr


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Εθνική Λυρική Σκηνή: Δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια επιμόρφωσης

Οι Εκπαιδευτικές και Κοινωνικές Δράσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, δίνοντας έμφαση στην ισότιμη συμμετοχή όλων …