ΔΕΗ (youtube / screen shot)
Με την ανακοίνωση εκπτώσεων σε οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές συνδυάστηκε η σημερινή παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΔΕΗ, κατά τη διάρκεια της οποίας απηύθυνε χαιρετισμό και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το εκπτωτικό πακέτο το ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, το οποίο ωστόσο θα εφαρμοστεί μόνο για τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους. Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου θα ισχύουν τα εξής:
- Δωρεάν πάγιο για όλους
- Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες,
- Έκπτωση 8% σε οικιακούς πελάτες και επιχειρήσεις με καταναλώσεις πάνω από 2.000 KWh,
- Διπλασιασμός της έκπτωσης στους πελάτες e-bill, που λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό, από 5 σε 10 ευρώ.
Επίσης, ανακοινώθηκαν νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτηση των πελατών. Συγκεκριμένα:
- 24 καταστήματα της ΔΕΗ σε όλη τη χώρα θα λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο έως τις 8 το βράδυ.
- Σε 74 καταστήματα η εξυπηρέτηση θα μπορεί να γίνει με ραντεβού, χωρίς αναμονή.
- Δημιουργείται μία νέα τηλεφωνική γραμμή χωρίς χρέωση (800-900-1000).
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και το νέο λογότυπο της ΔΕΗ.
Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός επιχείρησε να περάσει τη ΔΕΗ ως «υποδειγματικό success story» της κυβέρνησής του. Μεταξύ άλλων ανέφερε πως «αποδείξαμε ότι σε μια ανοικτή οικονομία υπάρχουν πολλοί δρόμοι για την πρόοδο και πως κάτω από αντίξοες συνθήκες μπορεί να επιτευχθεί ο εταιρικός μετασχηματισμός μιας δημόσιας επιχείρησης».
Ωστόσο, ο κ. Μητσοτάκης επέλεξε να λησμονήσει πως τα καλύτερα στοιχεία που παρουσιάζει η ΔΕΗ οφείλεται κυρίως στην αύξηση των τιμολογίων που επέβαλε η κυβέρνησή του από τον περασμένο Σεπτέμβριο, στη μείωση της χρήση του λιγνίτη, καθώς και στη μεγάλη πτώση των πρώτων υλών χάρη κυρίως στην πανδημία του κορονοϊού.