Περισσεύουν οι πανηγυρισμοί σε κυβέρνηση και φιλόξενα ΜΜΕ για τη μεγάλη επιτυχία του εγχειρήματος «άνοιγμα λυκείων» - ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον εβγάλαμε - με όπλο τα self test.
Η δε αρμόδια υπουργός Παιδείας έχει επιδοθεί από τη Δευτέρα σε περιοδεία στα ανοιχτά σχολεία της Αττικής, προπαγανδίζοντας όσο μπορεί τις κυβερνητικές αποφάσεις με την επίφαση των δήθεν θετικών επιστημονικών συστάσεων.
Και μπορεί οι έφηβοι μαθητές - ειδικά της Α' τάξης - να έχουν ενθουσιαστεί που επιτέλους παίρνουν μυρωδιά για το τι περίπου είναι το λύκειο, υπάρχουν όμως και τα παιδιά της Β΄ κι ακόμα χειρότερα της Γ' λυκείου, που κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα.
Από τη Δευτέρα, που επανεκκίνησε η δια ζώσης διδασκαλία, είναι πολύ λίγα τα τμήματα σε όλες τις τάξεις - και στην τρίτη - που κάνουν όλες τις ώρες μάθημα.
Κι αυτό γιατί ικανός αριθμός καθηγητών απουσιάζουν, είτε γιατί ανήκουν οι ίδιοι σε ευπαθείς ομάδες, είτε γιατί έχουν στο στενό τους οικογενειακό περιβάλλον ευπαθή άτομα, είτε μικρά παιδιά.
Το αποτέλεσμα είναι ότι τα παιδιά μας, τώρα που άνοιξαν ξανά τα λύκεια κάνουν λιγότερες ώρες μάθημα απ' ότι με την τηλεκπαίδευση.
Αντί λοιπόν η κ. Κεραμέως να χαριεντίζεται και να βγάζει σέλφις με τους μαθητές, μήπως να ασχολιόταν με το πώς θα λυθεί αυτό το ζήτημα, που ειδικά για τους υποψηφίους των πανελλαδικών είναι ζωτικής σημασίας για το μέλλον τους;
Αλλιώς, επιβεβαιώνει περίτρανα όσους την κατηγορούν ότι η όλη ζέση για το άνοιγμα των λυκείων δεν είχε ποτέ ουσιαστικά ερείσματα, παρά μόνον υποκρισία και επικοινωνιακά κίνητρα.