Ποιοι είναι οι νέοι σταθμοί της Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ

«Μία νέα γραμμή Μετρό κατασκευάζεται στην Αθήνα μετά από 29 χρόνια. Η Γραμμή 4 είναι ένα έργο μεγάλης σημασίας σε μία πόλη που παλεύει καθημερινά με τον κυκλοφοριακό φόρτο και χρειάστηκε πολλή επιμονή και δουλειά για να το φέρουμε στη σφαίρα της υλοποίησης. Περίπου 340.000 επιβάτες θα χρησιμοποιούν καθημερινά την Γραμμή 4, εκ των οποίων οι 125.000 για λόγους εργασίας. 53.000 οχήματα θα φύγουν από τους δρόμους, επιπλέον 2.000 δέντρα θα φυτευτούν «πρασινίζοντας» τις περιοχές από όπου θα διέλθει η Γραμμή 4 στον Δήμο Αθηναίων, ενώ για την κατασκευή της θα ανοίξουν περισσότερες από 5.000 νέες θέσεις εργασίας» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Τις επόμενες ημέρες, η «Αθηνά» – ΤΒΜ ξεκινά το υπόγειο ταξίδι της στα έγκατα της πόλης από την συμβολή των οδών Μεσογείων και Κατεχάκη, ανοίγοντας το δρόμο για να φθάσει στο κέντρο της πρωτεύουσας (πάρκο Ριζάρη). Το δρομολόγιο της θα ξεκινήσει, αρχικά, από τα ανατολικά προάστια, Γουδή, Ζωγράφου, Καισαριανή και στη συνέχεια θα δώσει ραντεβού στην περιοχή του Ευαγγελισμού με τη «Νίκη» -ΤΒΜ. Το υπόγειο ταξίδι της «Νίκης», που αναμένεται να ξεκινήσει σε διάστημα μερικών μηνών, θα αρχίσει από το εργοτάξιο ‘Αλσος Βείκου προς Γαλάτσι και στη συνέχεια θα ακολουθήσει τη διαδρομή προς Κυψέλη, Γκύζη, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, και θα οδεύσει στο κέντρο. Και οι δυο μετροπόντικες «Αθηνά» και «Νίκη» έχει προγραμματιστεί να εξέλθουν από την περιοχή του Ευαγγελισμού όταν ολοκληρώσουν έκαστες την διάνοιξη της σήραγγας 12,8 χιλιομέτρων. Το έργο κατασκευής έχει αναλάβει το σχήμα ΑΒΑΞ- GHELLA-ALSTOM με προγραμματισμό να ολοκληρωθεί το 2029

 

Ποιοι είναι οι νέοι σταθμοί της Γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ

Η νέα Γραμμή, στην πρώτη φάση της ανάπτυξής της, που θα συνδέει το ‘Αλσος Βεΐκου με το Γουδή, και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029, θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς, μήκους 12,8 χιλιομέτρων. Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη συνδεση του ‘Αλσους Βεΐκου με τα Δικαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά.

Το έργο της Γραμμής 4 εκτείνεται από την περιοχή του ‘Αλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι έως το Γουδή στο Φρέαρ TBM Κατεχάκη, ενώ υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

 

Περιλαμβάνει 15 σύγχρονους Σταθμούς που είναι οι εξής:

Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή

 

Ενδεικτικά αναφέρονται τα οφέλη της νέας γραμμής:

–  Εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού υποδομών : Δικαστήρια, Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Οργανισμούς, Υπουργεία, Μουσεία κλπ με ταχύτητα και ασφάλεια.Αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με 2 σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμό). Σταθμός Ακαδημία σύνδεση με τον σταθμό Πανεπιστήμιο(γραμμή 2) και σταθμός Ευαγγελισμός(σύνδεση με γραμμή 3).

14 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Πανεπιστημιούπολη

5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Δικαστήρια

17,5 λεπτά θα διαρκεί η διαδρομή Άλσος Βεΐκου – Γουδή

–  Μείωση οχημάτων και ρύπων.

–  Συνολικά εκτιμάται ότι θα μετακινούνται με το έργο αυτό περίπου 340.000 επιβάτες ημερησίως – 125.000 από αυτούς θα είναι εργαζόμενοι, ενώ οι μετακινήσεις με ΙΧ αναμένεται να μειωθούν κατά 53.000 περίπου ημερησίως.

 



Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Η σιωπηλή αγωνία της Ελλάδας: Η Τουρκία στη Συρία

Η Ευρώπη παρακολουθεί από μακριά τις ραγδαίες εξελίξεις στη Συρία - Η Ελλάδα ειδικότερα εστιάζει …