Βαθαίνει το οικονομικό πλήγμα της Ευρωζώνης- Νέο δίλημμα ΕΚΤ

Ο δείκτης υπευθύνων προμηθειών του HCOB διολίσθησε τον Ιούνιο σε χαμηλό πέντε μηνών, στις 50,3 μονάδες από τις 52,8 μονάδες του Μαΐου.

Νέο δίλημμα σε ό,τι αφορά τη χάραξη της νομισματικής πολιτικής δημιουργεί για την ΕΚΤ η επιβράδυνση της επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Ευρωζώνη, η οποία επιβαρύνθηκε από την ύφεση στη μεταποίηση και την οριακή ανθεκτικότητα που επέδειξε ο κλάδος των υπηρεσιών τον Ιούνιο.

Ο δείκτης υπευθύνων προμηθειών του HCOB διολίσθησε τον Ιούνιο σε χαμηλό πέντε μηνών, στις 50,3 μονάδες από τις 52,8 μονάδες του Μαΐου.

Εκτός της ίδιας της πτώσης, το άλλο προβληματικό σημείο είναι ότι ξεπερνά μόνον οριακά τις 50 μονάδες, το όριο δηλαδή μεταξύ ανάπτυξης και ύφεσης.

Τα στοιχεία καταδεικνύουν -με βάση το καλύτερο σενάριο- ότι η οικονομία του μπλοκ έμεινε στάσιμη, έπειτα από ύφεση τα δύο προηγούμενα τρίμηνα.

Επίσης, δεν δείχνουν κάποια κάποια ελπίδα ανάκαμψης στο εγγύς μέλλον, παρότι οι κρατήσεις του καλοκαιριού δίνουν ελπίδες ότι ο τουριστικός κλάδος μπορεί βραχυπρόθεσμα να δώσει ώθηση στην ανάπτυξη, όπως σημειώνει ανάλυση του Reuters.

«Αυτό συγκρούεται με την ανάκαμψη της οικονομίας τους επόμενους μήνες, την οποία και αναμένουν πολλοί», δήλωσε ο οικονομολόγος Christoph Weil.

«Βλέπουμε ότι επιβεβαιώνεται η πρόβλεψή μας πως η οικονομία της Ευρωζώνης θα συρρικνωθεί ξανά στο δεύτερο τρίμηνο του έτους», σημείωσε.

«Οι μέχρι στιγμής αυξήσεις επιτοκίων κατά 400 μονάδες βάσεις επιβραδύνουν σταδιακά την οικονομία», προσέθεσε ο ίδιος.

Διαβάστε περισσότερα στο Money Review


Πηγή

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Χριστουγενιάτικες αγορές: Πώς και πόσο θα ψωνίσουν φετος οι Έλληνες καταναλωτές

Βασικά αγοραστικά κριτήρια των καταναλωτών παραμένουν η τιμή, η ποιότητα και οι προσφορές - Πιο …