δρόμο του για τη Βουλή), υποσχέσεις δόθηκαν, συναντήσεις έγιναν, η κατάσταση
στην Ειδική Εκπαίδευση βαίνει από το κακό στο χειρότερο.»
Ε.Σ.Α.μεΑ σε σχετική της ανακοίνωση. Κάθε χρονιά, οι μαθητές με αναπηρία
ξεκινούν αργά τη χρονιά τους, με κενά και ελλείψεις.
θεσμική αλλαγή δεν έχει επιτευχθεί, καμία πρωτοβουλία δεν έχει παρθεί, οι
αναπληρωτές είδαν τις εγκυκλίους πρόσληψής τους να ανακαλούνται 2 φορές μέσα
στον Αύγουστο!
σχολεία, ουδεμία μέριμνα έχει ληφθεί για τις διαχρονικές ελλείψεις, μέσα σε
λίγους μήνες η ΕΣΑμεΑ μόνο έστειλε 8 επιστολές με προτάσεις στο υπουργείο
Παιδείας, από τις οποίες καμία δεν εισακούστηκε.
Διευθυντή Ειδικής Αγωγής Κ. Λολίτσα, χωρίς να ορισθεί αντικαταστάτης του!
χρονιάς, τη στιγμή που οι παθογένειες, οι αδυναμίες και τα προβλήματα του
συστήματος εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες, σε όλες ανεξαιρέτως τις βαθμίδες του, γιγαντώνονται.
Έστω την τελευταία στιγμή, η ΕΣΑμεΑ καλεί την υπουργό Παιδείας της
υπηρεσιακής κυβέρνησης Ευ. Κιάου να παρέμβει, ομαλοποιώντας όσο το δυνατόν την
έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Οι προβλέψεις πάντως, είναι δυσοίωνες.