49 μοντέλα που ΔΕΝ θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας

efficiency

Μετά τις πρόσφατες αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, το όριο για την πλήρη απαλλαγή από αυτά κατεβαίνει από τα 100 στα 90 g CO2/km.

Παρότι το νούμερο αυτό είναι αρκετά χαμηλό, στην ελληνική αγορά διατίθενται ήδη αρκετά μοντέλα που εμπίπτουν σε αυτή την κατηγορία. Εκτός από τα λίγα πλήρως ηλεκτρικά της αγοράς, τα οποία βέβαια εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, πρόκειται κυρίως για μικρά και μικρομεσαία μοντέλα με κινητήρες ντίζελ ή υβριδικά συστήματα κίνησης, ενώ δε λείπουν και κάποια που καίνε φυσικό αέριο (CNG).

Η λίστα περιλαμβάνει αυτοκίνητα για όλα τα βαλάντια, αφού τα πιο προσιτά εξ αυτών κοστίζουν λιγότερα από €13.000. Υπάρχει βέβαια και το άλλο άκρο. Πανάκριβα μοντέλα, λιμουζίνες, μεγάλα SUV ή ακόμα και σπορ κουπέ, που χρησιμοποιούν τεχνολογία plug-in hybrid και καταφέρνουν έτσι να ντριπλάρουν το σύστημα.

Όσα μοντέλα βασίζονται σε χάτσμπακ αλλά διατίθενται και με αμάξωμα σεντάν ή στέισον βάγκον, και εξακολουθούν να εκπέμπουν λιγότερα από 90 g/km, αναφέρονται ξεχωριστά. Ενώ από την άλλη η δυνατότητα επιλογής 3 ή 5 θυρών σε ένα χάτσμπακ εννοείται, σε όσα μοντέλα προσφέρεται. Σημειώστε ακόμα ότι στην περίπτωση κάποιοων τουρμποντίζελ ο ίδιος κινητήρας μπορεί να διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, χωρίς να επηρεάζονται οι εκπομπές CO2.

Δείτα τα όπως τα κατέγραψε το drive.gr:

Alfa Romeo

MiTo 1.3 JTDM-2              90 g/km

 

Audi

A3 Sportback 1.4 TFSI g-tron S tronic       88 g/km

A3 Sportback 1.4 TFSI e-tron S tronic       35 g/km

 

BMW

116d Efficient Dynamics                89 g/km

i3             -

i3 REX    13 g/km

i8             46 g/km

 

Citroen

C3 1.6 BlueHDi   87 g/km

DS3 1.6 BlueHDi                87 g/km

C4 BlueHDi          86 g/km

C4 Cactus BlueHDi 100    90 g/km

 

Fiat

Panda 0.9 TwinAir Natural Power              86 g/km

Punto 1.3 MultiJet           90 g/km

 

Ford

Fiesta 1.5 TDCi ECOnetic                82 g/km

Focus 1.5 TDCi ECOnetic                88 g/km

 

Lexus

CT200h 82 g/km

 

Mercedes-Benz

A 180 d BlueEFFICIENCY                89 g/km

B 250 e  -

C 350 e  48 g/km

C 350 e Estate    49 g/km

S 500 e Long       65 g/km

GLE 500 e 4MATIC            80 g/km

 

MINI

One D   89 g/km

 

Opel

Corsa 1.3 CDTi    82 g/km

Astra 1.6 CDTi 110 PS      90 g/km

 

Peugeot

208 1.6 BlueHDi                 87 g/km

 

Porsche

Panamera S E-Hybrid      71 g/km

Cayenne S E-Hybrid        79 g/km

 

Renault

Clio 1.5 dCi          85 g/km

Clio Sports Tourer 1.5 dCi              85 g/km

Megane 1.5 Energy dCi 110          90 g/km

 

Seat

Ibiza 1.4 TDI Ecomotive  88 g/km

Ibiza ST 1.4 TDI Ecomotive            90 g/km

Leon 1.6 TDI Ecomotive 89 g/km

 

Skoda

Fabia 1.4 TDI       88 g/km

 

Smart

fortwo electric drive       -

 

Toyota

Yaris Hybrid        75 g/km

Auris Hybrid       79 g/km

Auris Touring Sports Hybrid         81 g/km

Auris 1.4 D-4D    89 g/km

Corolla 1.4 D-4D                89 g/km

Prius      89 g/km

 

Volkswagen

eco up! 79 g/km

Polo 1.4 TDI        88 g/km

Golf 1.6 TDI BlueMotion                89 g/km

Golf GTE              37 g/km

e-up!     -

e-Golf   -

 

Volvo

V60 D6 Plug-in Hybrid     48 g/km

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

ΥΠΕΝ: Άμεσα αποτελέσματα για τους καταναλωτές με την παρέμβαση στο κόστος του ρεύματος

Τα κονδύλια για τη χρηματοδότηση της παρέμβασης θα είναι δημοσιονομικού χαρακτήρα και όχι κανονιστικά μέτρα …