«Greece All Time Classic» είναι το brand name που θα προωθήσει ο ΕΟΤ στις διεθνείς τουριστικές αγορές, και η παρουσίασή του συνοδεύτηκε από την εξίσου κλασική διαμαρτυρία των εργαζομένων του οργανισμού ενάντια στη συρρίκνωσή του και τη μεταφορά εκτελεστικών αρμοδιοτήτων του στο υπουργείο Τουρισμού.
Στόχος του ΕΟΤ είναι η βέλτιστη διαχείριση του ελληνικού brand name, "Greece All Time Classic", προκειμένου το εγχώριο τουριστικό προϊόν να διεισδύσει περισσότερο στις διεθνείς τουριστικές αγορές, παρά τη μείωση των κονδυλίων διαφήμισης και προώθησης ανέφερε ο γ.γ. του οργανισμού, ενώ οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τη συρρίκνωσή του και τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων του στο υπουργείο.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης, εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΕΟΤ ανέγνωσε δελτίο τύπου, με το οποίο οι εργαζόμενοι καταδικάζουν την κυβερνητική απόφαση για την κατάτμηση και συρρίκνωση του ΕΟΤ με τη μεταφορά του συνόλου των εκτελεστικών αρμοδιοτήτων του στο υπουργείο.
Η διαφημιστική καμπάνια της χώρας θα είναι για πρώτη φορά ενιαία, όπως δήλωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς σε εκδήλωση στο Μουσείο της Ακρόπολης, και στο πλαίσιο αυτό ο οργανισμός θα διαθέτει σε κάθε ενδιαφερόμενο ειδικό εγχειρίδιο για το πώς θα κινηθεί διαφημιστικά. Στα τέλη Μαρτίου, πρόσθεσε, θα έχει προγραμματιστεί η παρουσία της Ελλάδας στις μεγάλες φετινές τουριστικές εκθέσεις και από το καλοκαίρι θα υπάρχει ο προγραμματισμός και για το 2014.
Αναβάθμιση του δικτυακού τόπου Visit Greece, δράσεις για κοινά προγράμματα προώθησης διαφημιστικών προγραμμάτων σε κύριες αγορές του εξωτερικού, συνεργασία με μηχανές αναζήτησης του διαδικτύου, ουσιαστική συνεργασία με εταίρους του τουρισμού για εξωστρέφεια, είναι ορισμένες από τις πρακτικές που θα ακολουθήσει το επόμενο διάστημα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΟΤ.
Πηγή:ΑΠΕ
Σχόλια