Δεν δικαιούνται έκπτωση στο πάγιο με το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών πελατών που παρέχει η ΔΕΗ για όσους είναι ενταγμένοι στο κοινωνικό τιμολόγιο. Παράλληλα η ΔΕΗ δίνει διευκρινίσεις για πολλές περιπτώσεις που εμφανίζονται να έχουν πληρώσει ληξιπρόθεσμα το λογαριασμό τους χωρίς να έγινε με δική τους ευθύνη.
Η επιχείρηση στην ανακοίνωσή της σημειώνει:
"Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους 2016 και αφορά οικιακούς καταναλωτές που έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει. Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία), έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες, με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του παγίου.
Η επιχείρηση καλεί, όσους εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία, να απευθυνθούν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, στο τηλέφωνο 11770 ή να συμπληρώσουν στο διαδίκτυο τη σχετική φόρμα επικοινωνίας (https://www.dei.gr/el/epikoinwnia/forma-epikoinwnias-xristwn-epikoinwniste-mazi-mas/param/category/1/option/1), έχοντας διαθέσιμα τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών του 2015."