Οι περικοπές, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, θα πραγματοποιηθούν μετά από πιέσεις της ιδιοκτήτριας της Opel, General Motors, για μείωση του εργατικού κόστους προκειμένου, η μέχρι τώρα ζημιογόνος, γερμανική φίρμα να επιστρέψει στην κερδοφορία ακόμα και αν οι συνθήκες της ευρωπαϊκής αγοράς χειροτερέψουν.
Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό η Opel σκοπεύει να μειώσει έως και κατά 1.420 τις θέσεις εργασίας στο κέντρο εξέλιξης προϊόντων στο Ruesselsheim, όπως αναφέρεται σε επιστολή που δόθηκε στον Τύπο από το συνδικάτο IG Metall.
Σε απάντηση των παραπάνω, εκπρόσωπος της διοίκησης της Opel δήλωσε ότι ο αριθμός των περικοπών που αναφέρει η IG Metall "είναι λανθασμένος και υπερβολικός", καθώς όπως εξήγησε, αφορά και εργαζόμενους που δεν περιλαμβάνονται στο μισθολόγιο της Opel.
Ωστόσο, ο εκπρόσωπος της Opel παραδέχτηκε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα χρειαστεί λιγότερους εργαζόμενους στο πλαίσιο σχεδίου βελτίωσης των οικονομικών στοιχείων του τομέα της εξέλιξης προϊόντων, χωρίς όμως να αποκαλύψει τον ακριβή αριθμό των περικοπών που θα πραγματοποιηθούν.
Επιπλέον, σύμφωνα με πηγές, ακόμα 200 εργαζόμενοι της Opel πρόκειται να υποστούν μειώσεις μισθών καθώς η διοίκηση της φίρμας σχεδιάζει να μεταθέσει περίπου 550 εργαζόμενους από την εξέλιξη προϊόντων στον τομέα παραγωγής.
Παράλληλα με τις περικοπές σε θέσεις εργασίας και άλλα μέτρα μείωσης του λειτουργικού κόστους της Opel, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, η γερμανική φίρμα πρόκειται να προχωρήσει στην αναβολή ή την αναστολή εξέλιξης καινούριων προϊόντων στα οποία περιλαμβάνεται το Opel Coupe το οποίο αναμενόταν το 2013 και ένα ηλεκτροκίνητο συμπαγών διαστάσεων μοντέλο που, πλέον, εγκαταλείπονται.
Στο ίδιο πλαίσιο, μετατίθεται για το επόμενο έτος και η απόφαση για την κατασκευή του διθέσιου ηλεκτροκίνητου μοντέλου Rak-e που παρουσιάστηκε στην Φρανκφούρτη το Σεπτέμβριο του 2011.