Μία θέση για προσωπικό στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, γνωστοποιεί ότι άνοιξε για την εξυπηρέτηση των επιβατών της η Qatar Airways, με τις ακόλουθες προυποθέσεις:
Αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:
-Παρέχοντας το υψηλότερο επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σε όλα τα σημεία επαφής του πελάτη
-Συνεχή επαφή με check-in, Boarding Gate, Ramp, Cargo, Lounge.
-Εποπτεία των δραστηριοτήτων των εταίρων υπηρεσιών »για την ομαλή αποδοχή των επιβατών.
-Κατευθύνοντας Φτάνοντας / αναχωρούντες επιβάτες σε αντίστοιχους τομείς, όπως η αίθουσα αφίξεων, Μεταφορά Χώρου, Αναχώρηση Gate, σαλόνι, κ.λπ.
-Οι απαιτήσεις ελέγχου εισόδου (βίζες, άδειες παραμονής) συναντήθηκαν
- Συντονισμό με Cargo, τροφοδοσίας καυσίμου εταιρείας, Αποσκευές Μακιγιάζ Χώρου, η ομάδα φόρτωσης αεροσκαφών, catering προμηθευτών για μια ομαλή ανάκαμψη
-Χειρισμός της εταιρείας ταχυδρομείου
-Performing πριν και μετά την πτήση καθήκοντα διοίκησης
-Χειρισμός των αξιώσεων αποσκευών
-Τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις QR Ασφάλεια και Προστασία.
-On Time Performance
Προσόντα:
-Ελάχιστη εκπαίδευση Γυμνάσιο.
-Αποδεδειγμένη εμπειρία 2 ετών σε μια αεροπορική εταιρεία ή GHA ως Χειρισμός επιβατών ή / και του προσωπικού Ground Operations, με καλή γνώση του περιβάλλοντος εργασίας Airport.
-Ενεργητική, ενθουσιώδης διάθεση
Ευέλικτη προσέγγιση
-Εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια και είναι σε θέση να εργαστούν γρήγορα και με ακρίβεια υπό πίεση.
-Ικανότητα προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, είναι απαραίτητη.
-Γνώσεις στο Microsoft Office, Amadeus, Κρατήσεις και Altea
-Πρέπει να είναι πρόθυμοι να εργαστούν βάρδιες ακόμη και Σαββατοκύριακα
-Πρέπει να μιλάει άπταιστα αγγλικά και ελληνικά (προφορική και γραπτή).
-Αραβικά θα είναι επωφελής.
Πληροφορίες ΕΔΩ