Ανεστάλησαν προσωρινά απεργιακές κινητοποιήσεις

diodia-small
Από τον προσεχή Σεπτέμβρη θα ανοίξει ξανά η "ατζέντα" των κινητοποιήσεων στην "Εγνατία Οδό ΑΕ", καθώς τότε είναι προγραμματισμένη η δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από πιθανούς παραχωρησιούχους, που ενδιαφέρονται να αναλάβουν την εκμετάλλευση της οδού, όπως επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του σωματείου εργαζομένων στην εταιρεία, πολιτικός μηχανικός Θανάσης Τσαντσάνογλου, με αφορμή την 24ωρη απεργία.
«Τον Σεπτέμβριο έχουμε την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, οπότε το πιθανότερο είναι ότι θα ξαναδούμε το θέμα των κινητοποιήσεων από το φθινόπωρο, χωρίς αυτό να σημαίνει, οπωσδήποτε, ότι δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτόν τον προγραμματισμό και μέσα στο καλοκαίρι» σημείωσε ο κ.Τσαντσάνογλου και πρόσθεσε, ότι η Εγνατία Οδός είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση, καθώς αυτό που παραχωρείται στον ιδιώτη δεν είναι η εταιρεία, όπως συμβαίνει για παράδειγμα, με την πώληση ποσοστού του μετοχικού κεφαλαίου του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, αλλά η εκμετάλλευση, δηλαδή ουσιαστικά τα διόδια.
Κατά τον κ.Τσαντσάνογλου:
"Αυτό το σενάριο δεν είναι επωφελές ούτε για το δημόσιο συμφέρον, ούτε για τους πολίτες, που πιθανότατα θα επιβαρυνθούν με αυξήσεις διοδίων. Αντλώντας ενημέρωση από δημοσιευμένα στοιχεία σε σχέση με δείκτες, όπως οι χρεώσεις (των πολιτών) ανά χιλιόμετρο της Εγνατίας Οδού, οι εργαζόμενοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι «με την παρούσα δημόσια διαχείριση από την "Εγνατία Οδό Α.Ε" και διατηρώντας τα διόδια σε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτό, στα επόμενα 30 έτη, μπορεί να παραχθεί πλεόνασμα, έως και 2 δισ. ευρώ».
  • Αντίθετα, τα οικονομικά οφέλη θα είναι, όπως υποστηρίζουν, ελάχιστα, αν η οδός παραχωρηθεί προς εκμετάλλευση σε ιδιώτες.
  • Οι εργαζόμενοι, που ζητούν αφενός την ακύρωση της διαδικασίας παραχώρησης και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας και αφετέρου την ανάθεση αρμοδιοτήτων στην εταιρεία, για την ανάπτυξη και διαχείριση υποδομών και την ανάπτυξη της χώρας, πραγματοποίησαν σήμερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο σταθμό διοδίων των Μαλγάρων. Μεταξύ άλλων, μοίρασαν ενημερωτικά φυλλάδια στους οδηγούς και τους επέτρεψαν την ελεύθερη διέλευση από τα διόδια, χωρίς την καταβολή του απαιτούμενου αντιτίμου.
Σήμερα στην εταιρεία απασχολούνται 240 άτομα, τα οποία ζητούν εγγυήσεις για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας τους."


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Χρηματιστήριο Αθηνών: Οι 10 μετοχές - οδηγοί της ανόδου το 2024

Παρά το γεγονός ότι ο Γενικός Δείκτης του Χ.Α. καταγράφει άνοδο 8,08% από τις αρχές …