Σε εφαρμογή από σήμερα οι καινούργιες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές της ΔΕΗ, από το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ 11500, που θα δέχεται και αιτήματα σχετικά με:
- Έλεγχο μετρητή
- Μετατόπιση παροχής – παροχών
- Μεταβολή συμφωνημένης ισχύος (επαύξηση ή μείωση) υφιστάμενης παροχής.
Το ωράριο λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου είναι από τις 07.00 έως τις 19.00, όλες τις εργάσιμες ημέρες και ταυτόχρονα οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους καθώς και να υποβάλουν αίτηση για τοποθέτηση μετρητή με χρονοχρέωση (νυκτερινό) στην ηλεκτρική παροχή τους.
Το τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500 ξεκίνησε να λειτουργεί πριν από ένα χρόνο και παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του ΔΕΔΔΗΕ, ως Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).