H εταιρία e-value, μέλος του Ομίλου OTE – COSMOTE, δραστηριοποιείται από το Σεπτέμβριο του 1999 στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών Contact Center, με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση των πελατειακών σχέσεων των συνεργατών της.
Σύμβουλος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Κλήσεων
ΚΩΔ.: CCREP10 – 6ωρης Απασχόλησης για την περιοχή της Αθήνας
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ:
• Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση σε τεχνικά & εμπορικά θέματα.
• Αναγνώριση και αποτελεσματική κάλυψη αναγκών υφιστάμενων & δυνητικών πελατών.
• Αποτελεσματική διαχείρηση παραπόνων πελατών.
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
• Απολυτήριο Λυκείου
• Άνεση στην επικοινωνία και άριστη χρήση του προφορικού λόγου
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Πολύ καλή Γνώση Η/Υ
• Ευελιξία ωραρίου. Δυνατότητα απασχόλησης σε κυλιόμενες βάρδιες σε 24ωρη βάση(πενθήμερη απασχόληση)
ΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
• Προϋπηρεσία σε εξυπηρέτηση πελατών& πωλήσεις.
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ:
• 3 εβδομάδες αρχική εκπαίδευση με κανονικές αποδοχές
• Συστηματική εκπαίδευση σε θέματα Εξυπηρέτησης Πελατών και Νέων Τεχνολογιών
• Σταθερός μισθός και ασφάλιση με την αξιοπιστία ενός μεγάλου Οργανισμού
• Πρόγραμμα αξιολόγησης & επιβράβευσης υψηλής απόδοσης
• Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
• Παροχή ειδικών πακέτων τηλεφωνίας. Προσφορές προϊόντων & υπηρεσιών από συνεργαζόμενες εταιρίες
• Ευέλικτο ωράριο εργασίας
• Ευχάριστοι χώροι εργασίας, εύκολα προσβάσιμοι με μεταφορικά μέσα & εταιρικά πούλμαν
• Ευκαιρίες απασχόλησης ανεξαρτήτως ηλικίας & οικογενειακής κατάστασης
Οι υποψήφιοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο recruitment@evalue.gr με κωδικό θέσης CCREP 10