Τους ενδιαφερόμενους προς υποβολή πρότασης για πρόσληψη ενός διοικητικού υπαλλήλου (γραμματέας-τηλεφωνήτρια/ής) για το Κέντρο Ημέρας του Κέντρου Alzheimer, με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας με καθεστώς μερικής απασχόλησης επί πενθήμερο εβδομαδιαίως βάσει των όρων της σχετικής σύμβασης που θα υπογραφεί για το σκοπό αυτό από τη διαχειρίστρια και τον εργαζόμενο στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος «ΨΥΧΑΡΓΩ» και του εφαρμοζόμενου επί του απασχολούμενο για το σκοπό αυτό προσωπικού του φορέας μας διατάξεων περί ενιαίου μισθολογίου των υπαλλήλων του δημοσίου, καλεί η «ΨΥΧΟΓΗΡΙΑΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ‘’Ο ΝΕΣΤΩΡ’’».
Απαραίτητη η καλή γνώση Αγγλικών και η χρήση Η/Υ. Θα συνεκτιμηθεί η ύπαρξη πτυχίου επαγγέλματος υγείας (ΚΛ, Ψυχολόγος κ.λπ). Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να συμπληρώσουν και να αποστείλουν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο hagg@otenet.gr (link sends e-mail), σχετική πρόταση πρόσληψης και αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα, μέχρι και την 28.8.2016.
Πληροφορίες: ΚΕΝΤΡΟ ALZHEIMER, Δροσοπούλου 22, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες: 09:30 – 13:30, τηλ. 210 8235050