Θέση για υπεύθυνο βάρδιας

Job_PageGraphic(1)

Μεγάλη αλυσίδα στο χώρο της εστίασης επιθυμεί να προσλάβει υπεύθυνο/η βάρδιας για ένα από τα καταστήματα της στην ανατολική Θεσσαλονίκη.
Τα βασικά καθήκοντα της θέσης είναι τα εξής:

  • Συμμετοχή σε όλες τις διαδικασίες του καταστήματος (ταμείο, παραγωγή προϊόντων, παραγωγή καφέ, καθαριότητες κτλ) όπου υπάρχει ανάγκη για κάλυψη βάρδιας
  • Έλεγχος τήρησης των διαδικασιών παραγωγής, εξυπηρέτησης & καθαριοτήτων
  • Διατήρηση καλής εικόνας του καταστήματος
  • Γενική διαχείριση του προσωπικού
  • Επικοινωνία με προμηθευτές και παραγγελίες α’ υλών
  • Έκδοση μηνιαίου προγράμματος βαρδιών προσωπικού
  • Επίτευξη μηνιαίων στόχων πωλήσεων και διαχείρισηςκαταστήματος
  • Δημιουργία αναφορών προς την διοίκηση σχετικά με την τήρηση των διαδικασιών αλλά και την αξιολόγηση του προσωπικού

Προϋποθέσεις υποψηφίων:

  • Τουλάχιστον διετής προυπηρεσία στη συγκεκριμένη θέση ή σε παρόμοια θέση διαχείρισης προσωπικού (κατά προτίμηση στον κλάδο της εστίασης)
  • Ο υποψήφιος να είναι κάτοχος τίτλου σπουδών ΑΕΙ/ΤΕΙ ή άλλου ισότιμου εκπ. Ιδρύματος
  • Επιθυμητή η προυπηρεσία στην παραγωγή καφέ
  • Εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες
  • Ηλικία 25-32 ετών.
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες.

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Άριστο περιβάλλον εργασίας
  • Ασφαλιστική κάλυψη
  • Εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης
  • Αποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση

Βιογραφικά: hrdepartcv@gmail.com


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Μητσοτάκης - ανασκόπηση: Προϋπολογισμός με κοινωνικό πρόσημο και δημοσιονομικά υπεύθυνος

«Οι επόμενες εθνικές εκλογές θα γίνουν το 2027, έχουμε 2,5 χρόνια καθαρού πολιτικού χρόνου για …