Απολύθηκε η πρόεδρος του Συνδικάτου Δημοσιογράφων της ΠΓΔΜ

 Η κ. Τσαουσίντις δήλωσε ότι ο σταθμός επικαλέστηκε ιδιωτικό συμφωνητικό αποδοχής απομάκρυνσής της, για το οποίο η ίδια ανέφερε ότι ποτέ δεν υπέγραψε.
Απολύθηκε από τον τηλεοπτικό σταθμό Alsat M -κυρίως αλβανόφωνος- στον οποίο εργαζόταν η πρόεδρος του Συνδικάτου Δημοσιογράφων της ΠΓΔΜ, Τάμαρα Τσαουσίντις.
Η κ. Τσαουσίντις δήλωσε σήμερα, Τρίτη, ότι η εργοδοσία του σταθμού επικαλέστηκε ιδιωτικό συμφωνητικό αποδοχής απομάκρυνσής της, για το οποίο η ίδια ανέφερε ότι ποτέ δεν υπέγραψε, προσθέτοντας ότι θα προσφύγει στα δικαστήρια κατά του σταθμού.
Η πρόεδρος του Συνδικάτου Δημοσιογράφων κατήγγειλε ότι το τελευταίο διάστημα δεχόταν απειλές από την εργοδοσία του σταθμού για να περιορίσει τις συνδικαλιστικές της δραστηριότητες και σημείωσε ότι η απόλυσή της αποτελεί «χτύπημα κατά του Συνδικάτου»
Την απόλυση της προέδρου του Συνδικάτου Δημοσιογράφων καταδίκασε με

κατηγορηματικό τρόπο και η Ένωση Δημοσιογράφων της ΠΓΔΜ.

Η απόλυση της προέδρου του Συνδικάτου Δημοσιογράφων προστίθεται στο «θολό» τοπίο που έχει δημιουργηθεί το τελευταίο διάστημα αναφορικά με την κατάσταση στον χώρο των ΜΜΕ της ΠΓΔΜ.
Πρόσφατα, οι Αρχές αφαίρεσαν τη συχνότητα από το μεγαλύτερο σε τηλεθέαση τηλεοπτικό σταθμό στην ΠΓΔΜ «Α1», με αποτέλεσμα να διακοπεί το πρόγραμμα του σταθμού.
Προηγήθηκε η επιβολή προστίμου 8,5 εκατ. ευρώ για φοροδιαφυγή κατά του ιδιοκτήτη του «Α1», από την Υπηρεσία Δημόσιων Εσόδων της ΠΓΔΜ και η αδυναμία καταβολής του προστίμου από την ιδιοκτησία του σταθμού.
Στις αρχές του προηγούμενου μήνα ανέστειλαν την έκδοση τους, λόγω οικονομικών προβλημάτων, τρεις αντιπολιτευόμενες ημερήσιες εφημερίδες των Σκοπίων, οι «Βρέμε» (Vreme), «Σπιτς» (Spic) και «Κόχα ε Ρε» (Koha e Re), οι οποίες ανήκουν στον όμιλο του Βέλια Ράμκοφσκι, στην ιδιοκτησία του οποίου ανήκει και ο «Α1», που τα τελευταία δύο χρόνια ασκούσε εντονότατη κριτική στην κυβέρνηση του Νίκολα Γκρούεφσκι.
Περίπου 200 εργαζόμενοι που απασχολούνταν στα ΜΜΕ του ομίλου του Β.Ράμκοφσκι έμειναν χωρίς δουλειά.
Απολύσεις δημοσιογράφων υπήρξαν και σε άλλα ΜΜΕ των Σκοπίων το τελευταίο διάστημα.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Πάνω από 5.000 τα κρούσματα της βρετανικής μετάλλαξης

Το βρετανικό στέλεχος αποτελεί την πιο συχνή παραλλαγή της νόσου Covid-19, όπως προκύπτει από τα …