ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΜΠΗΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΝΩΝ

Πάτρα: Μέχρι πριν από δύο χρόνια, αν έλεγε κάποιος στην Πάτρα ότι αποφάσισε να βάλει ενεργά στην καθημερινότητά του το ποδήλατο, ενδεχομένως να τον ειρωνεύονταν επικαλούμενοι μια σειρά από λόγους που «δεν επιτρέπουν» τέτοιου είδους αλλαγές στις συνήθειές μας. Κι όμως, το ποδήλατο, όπως αποδεικνύεται, άρχισε να κατακτά έδαφος ανάμεσα στους Πατρινούς, όχι μόνο ως εργαλείο άσκησης ή βόλτας - κι αυτό είναι το πιο ενθαρρυντικό- ως μέσο διακίνησης. Η εικόνα που διαπιστώνει κανείς κινούμενος κυρίως στο κέντρο της πόλης αλλά και περιφερειακά, είναι πραγματικά εκπληκτική.

Άνθρωποι, νέοι κυρίως αλλά και μεσήλικες, εργαζόμενοι στην πλειοψηφία τους, διακινούνται από και προς το

κέντρο της πόλης με ποδήλατο. Οι φόβοι που προφανώς υπήρχαν στην αρχή, λόγω κυρίως της έλλειψης κατάλληλης υποδομής για χρήση των δρόμων της Πάτρας από ποδηλάτες, φαίνεται ότι έχουν ξεθωριάσει σε μεγάλο βαθμό, ενώ από την άλλη, διαπιστώνεται ότι και οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν πλέον αντιληφθεί ότι οι δρόμοι δεν αποτελούν «ιδιοκτησία» τους και ως εκ τούτου επιδεικνύουν την ανάλογη προσοχή προς τους ποδηλάτες.

Σ’ αυτή την αλλαγή νοοτροπίας η οποία εκτιμάται ότι θα διευρύνεται συνεχώς, θεωρείται ότι συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Πάτρας, σε μια προσπάθεια να διευκολυνθει η μεταφορά των ποδηλάτων και ποδηλατών, γεγονός που θα συμβάλει καθοριστικά και στην επίτευξη του αρχικού στόχου που είναι βέβαια η όσο το δυνατόν μικρότερη παρουσία αυτοκινήτων, τουλάχιστον στο κέντρο της πόλης.

Στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου (απουσία ποδηλατόδρομων) συναντά κανείς πολλούς γνωστούς Πατρινούς, οι οποίοι έχουν αντικαταστήσει το αυτοκίνητο με ποδήλατο. Ανάμεσα σε αυτούς και ο γνωστός συνδικαλιστής Πατρινός Δ. Καραγεωργόπουλος, που τον τελευταίο 1,5 χρόνο κινείται στο κέντρο της πόλης μόνο με ποδήλατο.
Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Ο πρώην CEO της Nissan αμφιβάλλει για το εγχείρημα της συγχώνευσης με την Honda

Τα σχέδια της Nissan «δεν έχουν νόημα», δήλωσε ο πρώην CEO της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ο …