επιβάλει μονομερώς αυστηρότερους όρους στις εργασιακές σχέσεις.
Ωστόσο, τα συνδικάτα των πιλότων και των αεροσυνοδών ήταν αυτά που δεν ψήφισαν υπέρ των ατομικών συμβάσεων και των απολύσεων και αναμένεται να επιστρέψουν στην αίθουσα του δικαστηρίου. Συνεπώς, αναλαμβάνουν μεγάλο ρίσκο για μεγαλύτερες περικοπές και σε αυτό που ελπίζουν είναι ο δικαστής Sean Lane του δικαστηρίου του Μανχάταν να μην κάνει δεκτό το αίτημα της AMR για καταγγελία των συλλογικών συμβάσεων και υπογραφή ατομικών. Επίσης, τα συνδικάτα των πιλότων και των αεροσυνοδών ποντάρουν στην συγχώνευση της US Airways και της AMR. Παρ’ όλα αυτά, τα τρία συνδικάτα της AMR υποστηρίζουν ότι η συγχώνευση θα συμβάλει στην διατήρηση 6.000 θέσεων εργασίας.
Ήδη το συνδικάτο των πιλότων και των αεροσυνοδών στο δικαστήριο αναμένεται να χρησιμοποιήσουν την υπερασπιστική γραμμή, που λέει ότι η AMR δε έχει εξετάσει τις εναλλακτικές προτάσεις, μεταξύ των οποίων είναι και η συγχώνευση με την US Airways, απεναντίας αναζητά μέσω των περικοπών των μισθών και των απολύσεων να κερδίσει το πλεονέκτημα.
Ωστόσο, δεν είναι λίγοι οι αναλυτές, που υποστηρίζουν ότι η AMR έχει κερδίσει την μάχη και ότι θα μπορεί να επιβάλει μονομερώς νέους όρους στις εργασιακές σχέσεις. «Νομίζω ότι η AMR κινείται πρόσω ολοταχώς και δε νομίζω ότι τα πράγματα είναι καλά για τους εργαζόμενους», σχολίασε ο αναλυτής Kevin Starke.