Μειωμένες κατά 1/3 είναι οι πιθανότητες εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για έναν μαθητή με άνεργο πατέρα, σε σχέση με έναν που ο πατέρας του εργάζεται, σύμφωνα με έρευνα για τον κοινωνικό αποκλεισμό και την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση που διενήργησε για λογαρισμό της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, η εταιρία Palmos Analysis.
Η έρευνα διενεργήθηκε σε δείγμα 1000 πρωτοετών φοιτητών και 500 οικογενειών με τελειόφοιτους μαθητές και θα παρουσιασθεί στις 20 Δεκεμβρίου από τον διευθυντή ερευνών της εταιρίας Πασχάλη- Αλέξανδρο Τεμεκενίδη.
Σχόλια