Το αίμα της πίσω για την ταλαιπωρία που υπέστη πήρε καταναλώτρια, που έχασε το ταξίδι της όχι με δική της ευθύνη αλλά γιατί, όπως κατήγγειλε:
«Φθάνοντας στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη, δεν της επετράπη η αναχώρηση, επειδή το διαβατήριό της έληγε σε λιγότερο από 6 μήνες, ενώ η ελάχιστη εναπομένουσα χρονική περίοδος έως τη λήξη του διαβατηρίου για τις χώρες αυτές πρέπει να είναι 6 μήνες.
Δεν μου ζητήθηκε ποτέ από το τουριστικό πρακτορείο αντίγραφο του διαβατηρίου μου, ούτε ο αρμόδιος υπάλληλος μου επέστησε ποτέ την προσοχή ότι, για τις συγκεκριμένες χώρες που επρόκειτο να επισκεφθώ ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί ως προς την ισχύ του διαβατηρίου, με αποτέλεσμα να μην μου επιτραπεί τελικά να ταξιδέψω.»
Αμέσως ανέλαβε την υπόθεση ο «Συνήγορος του Καταναλωτή» και το τουριστικό γραφείο αναγκάστηκε να της προσφέρει ως ηθική αποζημίωση 1.100 ευρώ, για άλλο μελλοντικό ταξίδι της, όποια χρονική περίοδο η ίδια επιλέξει.
Η καταναλώτρια αποδέχθηκε την μορφή της επίλυσης, με την Ανεξάρτητη Αρχή να συστήνει στους καταναλωτές να διεκδικούν τα δικαιώματά τους.