Τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής καμπάνιας της ΓΣΕΕ για την απεργιακή κινητοποίηση, διαθέτει το ergasianews.gr, τα οποία αποδεικνύουν την ανταπόκριση που υπήρχε, δηλαδή την αλλαγή του σκηνικού, με τους Έλληνες να σηκώνονται από τους καναπέδες και να συντονίζονται στην Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας.
"3 ημέρες απεργίας, με μια επικοινωνιακή καμπάνια που σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα έσπασε κάθε ρεκόρ διεισδυτικότητας, προσελκύοντας εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες των social media...είναι αρκετά για ν' εξαλειφθεί κάθε "δικαιολογία"...μα κάθε "δικαιολογία"!"