Διακονισμός οφειλών και Κοινωνικό Τιμολόγιο σε Υπηρεσία Ύδρευσης-Προθεσμία

logariasmos_nerou

"Η σημερινή της διοίκηση, σε αντίθεση με το παρελθόν, δε διαφημίζει το νερό ή το μονοπώλιό της, αλλά επιδιώκει να ενημερώσει τους πολίτες για τα δικαιώματά τους που προκύπτουν από τις αποφάσεις της και να αναδείξει το κοινωνικό της πρόσωπο της, μέσω του κοινωνικού της τιμολογίου και της δυνατότητας ρύθμισης οφειλών έως τα τέλη Σεπτεμβρίου", διευκρινίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΥΔΑΠ, σχετικά με την διαφημιστική της προβολή.

Στην ανακοίνωση σημειώνεται:

"Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τη λεγόμενη εισπραξιμότητα όλων των ΔΕΚΟ. Η διοίκηση της ΕΥΔΑΠ, επειδή έχει την πεποίθηση ότι το νερό αποτελεί κοινωνικό αγαθό, στο οποίο έχουν δικαίωμα πρόσβασης όλοι οι πολίτες, δεν επιλέγει την άμεση διακοπή της παροχής του». Αντ’ αυτού επιλέγει να εξαντλήσει όλους τους τρόπους είσπραξης των οφειλών με Ενημέρωση-Πρόσκληση προς τους πολίτες, προκειμένου να διακανονίσουν τους λογαριασμούς τους, ανταποκρινόμενοι στις υποχρεώσεις τους. Παράλληλα, καθιερώνει το Κοινωνικό Τιμολόγιο για δωρεάν παροχή της αναγκαίας ποσότητας νερού για βασικές ανάγκες για όσους έχουν ανάγκη, ενώ την ίδια στιγμή καλεί όσους έχουν ανεξόφλητους λογαριασμούς να τους διακανονίσουν έως τις 30 Σεπτεμβρίου.

Για να γίνει ευρέως γνωστή αυτή η πολιτική, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η εταιρεία αποφάσισε να προχωρήσει σε συστηματική ενημερωτική εκστρατεία και στο πλαίσιο αυτό, η κατανομή της δαπάνης θα γίνει με αδιάβλητο, αντικειμενικό τρόπο, στη βάση κριτηρίων θεαματικότητας, ακροαματικότητας, επισκεψιμότητας των ΜΜΕ. Η δαπάνη, θα κατανεμηθεί συγκεκριμένα σε ΜΜΕ (τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα, εφημερίδες, ιστοσελίδες), καθώς και σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με ανώτατο προϋπολογισμό 850 χιλιάδες ευρώ και όχι βέβαια 2,4 εκατομμύρια, όπως ψευδώς και αβάσιμα κάποιοι έγραψαν. Η, δε, δαπάνη αυτή είναι μικρότερη από το 0,4% των συνολικών οφειλών προς την ΕΥΔΑΠ. Τα ποσά που θα δαπανηθούν, θα αναρτηθούν μετά τη λήξη της εκστρατείας, στην ιστοσελίδα της ΕΥΔΑΠ.

Κάποιοι, εντός κι εκτός ΕΥΔΑΠ, έχουν σφόδρα ενοχληθεί από την απόφαση της νέας Διοίκησης της εταιρίας να βάλει τέλος στις φαύλες πρακτικές του παρελθόντος, όταν με πρόσχημα διαφημιστικές εκστρατείες, συντηρούνταν κυκλώματα περιθωριακών εντύπων. Προκαλεί λοιπόν τουλάχιστον θυμηδία το γεγονός ότι ορισμένοι, εντός της ΕΥΔΑΠ, οι οποίοι, ενώ τόσα χρόνια τηρούσαν σιγήν ιχθύος, αίφνης θυμήθηκαν να διαμαρτυρηθούν για υψηλό προϋπολογισμό διαφήμισης, αγνοώντας το πραγματικό ποσό που έχει δαπανηθεί μέχρι σήμερα και το οποίο ανέρχεται σε 400.000 ευρώ κι όχι σε 2,4 εκατ. ευρώ".


Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια

Ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα, αναφέρει ότι «κατά τη διάρκεια της …