Να διευρύνουν την ομάδα τους και να προσλάβουν με άμεσες και νόμιμες διαδικασίες, υποσχόμενα άψογες συνθήκες εργασίας, ανακοινώνουν τα "Public" που προσφέρουν τη μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, με σκοπό να εργαστούν στα κεντρικά γραφεία στη Νέα Κηφισιά, ως "Εκπροσώπους Τηλεφωνικού Κέντρου (Call Center Agents) (Κωδ. Θέσης: COPS/0213 CCAs)."
Αρμοδιότητες
- Ενημερώνει και διαχειρίζεται αιτήματα πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.
- Παρέχει στους πελάτες σαφείς, σωστές πληροφορίες και πρακτικές λύσεις.
- Διαχειρίζεται άρτια τις διαδικασίες και τα συστήματα της εταιρίας.
Απαραίτητα Προσόντα
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή/ και σε θέση πωλήσεων καταστήματος.
- Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (MS Office, Windows).
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος).
- Υψηλό αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων.
- Προσανατολισμός στην άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη.
- Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων.
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες.
- Υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα.
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες).
Η εταιρεία παρέχει
- Διαρκή εκπαίδευση.
- Άριστο περιβάλλον εργασίας.
- Ευκαιρία σταδιοδρομίας σε μια δυναμική αναπτυσσόμενη επιχείρηση.