Π ε ρ ι γ ρ α φ ή Θ έ σ η ς
Τίτλος Θέσης : E-shop Customer Support
Τμήμα : Logistics E-shop
Αναφέρεται σε : E-Commerce Manager
Αποστολή Θέσης :
Η διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών του τμήματος eshop, έτσι ώστε οι προτεραιότητές τους να συμβαδίζουν πάντοτε με τους αντικειμενικούς στόχους της εταιρείας και τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών.
Περιγραφή Θέσης
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών (Εξερχόμενες κλήσεις, εισερχόμενες κλήσεις)
- Αναζήτηση και παραγγελία εμπορευμάτων μέσω ERP συστήματος και έλεγχος παραλαβής.
- Παραλαβή και διαχείριση επιστροφών.
- Έλεγχος ολοκλήρωσης συναλλαγών ενεργών πελατών
- Reporting
Απαραίτητα προσόντα
- 1 χρόνος προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Άριστη γνώστη Η/Υ (MS Office)
Θα εκτιμηθούν επιπλέον
- Προϋπηρεσία στο χώρο της Μόδας
- Γνώση ERP (Entersoft, LS Retail) και πλατφόρμας eshop (magento)
Κωδικός αναφοράς
E-shop Customer Support
[Για να στείλετε το βιογραφικό σας, κάντε κλικ εδώ.]