Εάν είσαι άνθρωπος που σου αρέσει η οργάνωση, δίνεις έμφαση στη λεπτομέρεια, πιστεύεις ότι ένας από τους βασικούς παράγοντες που διαφοροποιεί μία εταιρεία είναι η εμπειρία που προσφέρει στους πελάτες της και θέλεις να βρεις εργασία που πέρα από ένα καλό πακέτο αποδοχών προσφέρει ευκαιρίες εξέλιξης και ανέλιξης, στείλε μας το βιογραφικό σου!
Ο Όμιλος Media Saturn είναι ο μεγαλύτερος όμιλος ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη. Αριθμεί πάνω από 1000 καταστήματα στον κόσμο και έχει παρουσία σε 15 χώρες. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται με τα καταστήματα Media Markt, έχοντας 11 φυσικά καταστήματα και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.mediamarkt.gr, με στόχο τη δημιουργία εμπειρίας στον πελάτη.
Νέες Θέσεις Εργασίας:
- Administration & Customer Experience Manager για την περιοχή της Θεσσαλονίκης
Οι μελλοντικές σας αρμοδιότητες:
- Είστε υπεύθυνος/η για τα back office τμήματα του καταστήματος (ταμείο, σέρβις, αποθήκη, λογιστήριο
- Αναλύετε δεδομένα και σχεδιάζετε πλάνο ενεργειών με σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τους πελάτες και προετοιμάζετε reports οικονομικών στοιχείων
- Φροντίζετε για την καθοδήγηση όλης της ομάδας σε θέματα “εξυπηρέτησης πελάτη” με στόχο την παροχή εμπειρίας στους πελάτες
- Συμμετέχετε στη δημιουργία και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών
- Είστε υπεύθυνος/η για την ασφάλεια (health, safety & security) του καταστήματος
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πελατοκεντρική φιλοσοφία
- Αναλυτική σκέψη και εστίαση στη λεπτομέρεια
- Σπουδές σε Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και Αγγλικών
- Εμπειρία σε διοίκηση ομάδας
- Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε αντίστοιχη θέση
Η εταιρεία παρέχει:
Η εταιρεία έχει βραβευτεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια για τις συνθήκες εργασίας, το πρόγραμμα εκπαίδευσης, τα εξελιγμένα εργαλεία που χρησιμοποιεί για την ανάπτυξη των ανθρώπων της καθώς και για τις παροχές της. Θέλουμε να προσλαμβάνουμε τους ικανότερους στην αγορά εργασίας, γιατί αυτοί θα είναι που θα καλύψουν τις υψηλόβαθμες θέσεις στο μέλλον.
Νέα Θέση Εργασίας:
- Accessories Merchandiser για τα κεντρικά γραφεία (Λεωφ. Κηφισίας 49, Μαρούσι)
Οι μελλοντικές σας αρμοδιότητες:
- Εργάζεστε στο Τμήμα Procurement των κεντρικών γραφείων
- Επισκέπτεστε τα καταστήματά μας και φροντίζετε για τη σωστή τοποθέτηση και προβολή όλων των κωδικών της κατηγορίας Αξεσουάρ με βάση το πλανόγραμμα
- Φροντίζετε ώστε η προβολή να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών μας και να είναι εναρμονισμένη με την εμπορική μας πολιτική
- Καταγράφετε τις πωλήσεις, τα αποθέματα και εντοπίζετε ανάγκες για νέες παραγγελίες
- Παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό
- Συνεργάζεστε με τα εμπορικά τμήματα των καταστημάτων
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο πέραν του Λυκείου
- Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Δημιουργικότητα, οργανωτικότητα και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Εστίαση στη λεπτομέρεια
- Δυνατότητα ταξιδίων στην επαρχία