Στάσεις εργασίας και προβλήματα στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων

 

Έκτακτη Γενική Συνέλευση, προκειμένου οι εργαζόμενοι να ενημερωθούν για τα επείγοντα τρέχοντα θέματα, καθώς και την οργάνωση των κινητοποιήσεων που έχουν δημοσιευθεί, πραγματοποιεί σήμερα Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ) και όπως εξηγεί στην ανακοίνωσή του:

«Οι μεθοδεύσεις, οι εκβιασμοί, οι αυθαιρεσίες και η παραβατική συμπεριφορά ορισμένων εργοδοτών θα απαντηθεί από το οπλοστάσιο του νόμου.

Η απόφαση για τις νέες προδιαγραφές που ζητούν τα ΕΛΠΕ δημιουργεί μείζον θέμα στα πληρώματα και τονίζει ότι οι στάσεις εργασίας πραγματοποιούνται αυτή την ώρα έως τις 10:00 και από τις 18:00 έως 22:00, με προοπτική κλιμάκωσης από την Τετάρτη 28 Ιουνίου, με επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις.

Οι νέες προδιαγραφές πρέπει να είναι ρεαλιστικές και αναγκαίες και να μην προκαλούν εργασιακή αναστάτωση, με τη δημιουργία ολιγοπωλίων και όλες τις επακόλουθες συνέπειες για τις θέσεις εργασίας. Η εφαρμογή των νέων προδιαγραφών πρέπει να είναι σε βάθος χρόνου, ώστε να μην προκαλέσει εργασιακή αναστάτωση».

Από την άλλη η Πανελλήνια Ένωση Πλοιοκτητών Εφοπλιστών Ναυαγοσωστικών Πλοίων, εμφανίζεται έκπληκτη από την εξέλιξη αυτή και σε δική της τονίζει:

«Πρόσφατα η ένωση πληρωμάτων, σε επιστολή της προς υπουργείο Ναυτιλίας, μνημονεύει, μεταξύ άλλων, την επιτυχία του κανονισμού των ΕΛΠΕ στις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων στη βόρεια Ελλάδα, αναφορικά με την ασφάλεια και τον εκσυγχρονισμό των ρυμουλκών. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί το Σωματείο σας αποφάσισε να μην κάνετε απεργιακές κινητοποιήσεις όταν τα ΕΛΠΕ ανακοίνωσαν την οδηγία, το έτος 2013, για τις προδιαγραφές των ρυμουλκών που θα απασχολούνται στις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων στη Θεσσαλονίκη, ενώ ο στόλος των ρυμουλκών ανανεώθηκε και τα πληρώματα δουλεύουν με ασφάλεια».

Από τις στάσεις εργασίας, έχουν προκληθεί μικροπροβλήματα στις προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων και πλοίων μεταφοράς κοντέινερ στο λιμάνι του Πειραιά. Τα κρουαζιερόπλοια με ξένη σημαία για να προσεγγίσουν το λιμάνι του Πειραιά, πέρα από τον πλοηγό, είναι απαραίτητη η χρήση ρυμουλκού, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ. Ωστόσο, κατ’ εξαίρεση, σύμφωνα με τον κανονισμό λιμένος, ο πλοίαρχος οποιουδήποτε πλοίου έχει τη δυνατότητα να ζητήσει εγγράφως από τον λιμενάρχη την είσοδο του πλοίου του στο λιμάνι, με δική του ευθύνη.


 

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Ρωσία: Η Gazprom σχεδιάζει να διακόψει τη μεταφορά φυσικού αερίου μέσω Ουκρανίας

Η Μόσχα δηλώνει πρόθυμη να συνεχίσει την προμήθεια φυσικού αερίου, αλλά το Κίεβο διστάζει λόγω …