Την αντίθεσή του στην υλοποίηση του Προγράμματος Κοινωφελούς Χαρακτήρα του ΟΑΕΔ μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα «πρόσληψης» σε εκπαιδευτικούς Π.Ε. 60 και Π.Ε. 70, εκφράζει με ανακοίνωσή του το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε, που χαρακτηριστικά αναφέρει:
«Το Πρόγραμμα αφορά εγγεγραμμένους στο μητρώο του Οργανισμού και έχει στόχο την άμεση αντιμετώπιση της ανεργίας πληθυσμιακών ομάδων που πλήττονται περισσότερο, αλλά και την αναβάθμιση των προσόντων των συμμετεχόντων ώστε να διευκολυνθούν στην επανένταξή τους στην αγορά εργασίας, με κατάρτιση και παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Θυμίζουμε ότι στο παρελθόν (2013) υπήρξε απόπειρα να προσληφθούν νηπιαγωγοί στα δημόσια νηπιαγωγεία από το «παράθυρο» ΟΑΕΔ -ΕΣΠΑ καθώς και Ειδικό Εκπαιδευτικό και Βοηθητικό Προσωπικό σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και ΚΕΔΔΥ. Τα προγράμματα αυτά ακυρώνουν το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη εργασία και επεκτείνουν τις ελαστικές σχέσεις απασχόλησης. Η αντίδραση της Δ.Ο.Ε. ανέτρεψε τον, τότε, σχεδιασμό.
Με την φετινή προκήρυξη του Ο.Α.Ε.Δ. οι άνεργοι συνάδελφοί μας,«προσλαμβάνονται» ως «άνεργοι πτυχιούχοι ΑΕΙ πανεπιστημιακού και τεχνολογικού τομέα, εγγεγραμμένοι στα μητρώα ανέργων πτυχιούχων του ΟΑΕΔ, για την κάλυψη θέσεων με βάση τα τυπικά προσόντα τους» για παροχή, δηλαδή, έργου επί του αντικειμένου τους, από άλλον φορέα και όχι το Υπουργείο Παιδείας, με διαφοροποιημένα κριτήρια και όχι με βάση τους πίνακες αναπληρωτών και με αμοιβές της τάξης των 400 ευρώ.
Το ζήτημα είναι εξαιρετικά μεγάλης σημασίας. Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία σφυρίζει αδιάφορα μπροστά στην ανάγκη της πραγματοποίησης χιλιάδων μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών, ώστε να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης, οφείλει να παρέμβει και να ξεκαθαρίσει ότι (με βάση τη σχετική νομοθεσία και στο πλαίσιο της συνταγματικής επιταγής) ο μόνος τρόπος πρόσληψης αναπληρωτών και, φυσικά, απόκτησης εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας είναι μέσω των σχετικών πινάκων του Υπουργείου Παιδείας. Είναι ορατός ο κίνδυνος, με την παραχώρηση στον Ο.Α.Ε.Δ. της δυνατότητας, της όποιας μορφής, πρόσληψης εκπαιδευτικών, να βρεθούμε αντιμέτωποι με το φαινόμενο εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας να εργάζονται με διαφορετικούς όρους, σε διαφορετικές δομές και με την απόλυτη καταστρατήγηση των κριτηρίων πρόσληψης και μοριοδότησης.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει, επανειλημμένα, επισημάνει τον ολισθηρό δρόμο που ακολουθεί η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, με μνημονιακές πολιτικές περικοπών και λιτότητας επιδιώκοντας να κυριαρχήσουν παντού ελαστικές εργασιακές σχέσεις . Η αδιέξοδη πολιτική της έχει ξεθεμελιώσει τη δημόσια εκπαίδευση και οδηγεί σε απόγνωση μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Η θέση μας είναι ξεκάθαρη και είναι αυτή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εκπαίδευσης. Τα κενά στην εκπαίδευση πρέπει να καλυφθούν άμεσα με μόνιμους διορισμούς.»