Ανοιχτές θέσεις ανακοίνωσαν τα καταστήματα(Αττική) Store Manager (SM-ATH).
Οι αρμοδιότητες του Store Manager περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:
- Λειτουργεί με τη λογική «ο πελάτης έχει προτεραιότητα» και εκπαιδεύει και τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να παρέχεται στους πελάτες εξαιρετική εξυπηρέτηση.
- Αναπτύσσει σχέσεις με την τοπική κοινωνία και συμμετέχει στις τοπικές εκδηλώσεις.
- Οργανώνει, αναγνωρίζει, επικοινωνεί και αναθέτει εργασίες στα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ώστε να επιτυγχάνεται η ομαλή ροή της λειτουργίας.
- Χειρίζεται με αντικειμενικότητα και ειλικρίνεια τα θέματα που προκύπτουν και διασφαλίζει ότι ακολουθούνται οι εταιρικές αρχές και φιλοσοφία.
- Εφαρμόζει τα εταιρικά προγράμματα και αναπτύσσει στρατηγικά πλάνα προς επίτευξή τους. Εμπνέει και εμπλέκει τους partners του στην επίτευξη των στόχων του καταστήματος.
- Αναλύει οικονομικές αναφορές και στοιχεία σε καθημερινή και μηνιαία βάση και προσαρμόζει ανάλογα τους τρόπους επίτευξης της κερδοφορίας του καταστήματος.
- Παρέχει εκπαίδευση και καθοδήγηση. Ελέγχει και επαναπροσδιορίζει την υιοθέτηση λύσεων και εφαρμογών με στόχο την ομαλή λειτουργία και επιτυχημένη πορελια του καταστήματος. Μετράει και αξιολογεί τα αποτελέσματα.
- Ελέγχει και επιβλέπει τις ανάγκες σε ανθρώπινο δυναμικό, αναλύει κόστη, προβλέπει και διεξάγει συνεντεύξεις για πρόσληψη ατόμων στο κατάστημά του.
- Δημιουργεί πλάνα εξέλιξης και ανάπτυξης των μελών της ομάδας του. Παρέχει feedback.
- Επιβραβεύει και αναγνωρίζει τα μέλη της ομάδας του.
- Επιβεβαιώνει ότι οι partners του τηρούν τους υγειονομικούς κανόνες και κανονισμούς ασφαλείας.
- Αναπτύσσει αρμονικές σχέσεις με τους partners του ανταποκρινόμενος στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός.
- Εφαρμόζει τα Star Skills και ενεργεί ως Role Model για την ομάδα του.
Προϋπηρεσία
- 4 έτη αντίστοιχης προϋπηρεσίας, 3 εκ των οποίων σε θέση ευθύνης ομάδας
- 2 έτη εμπειρίας σε ανάλυση οικονομικών αναφορών και στοιχείων
- Πτυχίο στα οικονομικά, τουριστικά ή σε συναφές αντικείμενο θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Επιθυμητή η γνώση Automated Labor Scheduling, Monthly Status Report, Quarterly Business Review, Cash Management και Inventory Management.
Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες
- Ικανότητα χειρισμού και διοίκησης ομάδας
- Δυνατότητες επίβλεψης εργασίας ομάδας
- Γνώσεις σε πρακτικές εξυπηρέτησης πελατών
- Γνώσεις λειτουργίας καταστήματος λιανικής. Αποτελεσματική εφαρμογή τους.
- Άριστες επικοινωνιακές και ηγετικές δεξιότητες.
- Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
- Οργανωτικές δεξιότητες
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και εξεύρεση άμεσων λύσεων.
- Δεξιότητες χειρισμού πολλαπλών καταστάσεων ταυτόχρονα.
- Δεξιότητα προσαρμογής σε γρήγορα αναπτυσσόμενο περιβάλλον.
- Πελατοκεντρική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
- Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα και να προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις.
- Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners.
- Ικανότητα να χειρίζεται αποτελεσματικά εμπιστευτικές πληροφορίες.
Shift Supervisor (SSV-ATH)
Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες του Shift Supervisor περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:
- Καλωσορίζει και κτίζει σχέσεις με κάθε πελάτη
- Δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες με το να παρέχει ο ίδιος και τα άτομα υπό την ευθύνη του εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες υιοθετώντας την άποψη “ο πελάτης έχει προτεραιότητα”
- Διατηρεί καθαρό και άνετο το χώρο του καταστήματος. Κανονίζει και συμμετέχει στις καθαριότητες του καταστήματος
- Ακολουθεί και διασφαλίζει ότι τηρούνται πιστά οι λειτουργικές διαδικασίες και οι κανονισμοί ασφαλείας, αναπλήρωσης και αποθήκευσης των προϊόντων
- Εφαρμόζει την πολιτική ανοίγματος και κλεισίματος των ταμείων
- Σχεδιάζει και διεξάγει δειγματισμό προϊόντων
- Συνεισφέρει ενεργά στην κερδοφορία του καταστήματος
- Συμβάλλει στη δημιουργία θετικού εργασιακού περιβάλλοντος επιλύνοντας οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί ή κατευνάζοντας τις ανησυχίες των baristas
- Επιβεβαιώνει ότι τηρούνται τα ωράρια και οι χρόνοι ανάπαυσης του κάθε partner
- Παρέχει ένα ευχάριστο μαθησιακό περιβάλλον παρέχοντας ανατροφοδότηση στα μέλη της ομάδας του και προσπαθώντας να βελτιώσει τις γνώσεις τους και την απόδοσή τους
- Εκπαιδεύει τα νέα μέλη της ομάδας
- Επιβραβεύει και αναγνωρίζει την προσπάθεια και το αποτέλεσμα της εργασίας των baristas
- Ενημερώνει τον Διευθυντή του καταστήματος για την βάρδια του
- Εφαρμόζει τα Star Skills και ενεργεί ως Role Model για την ομάδα του
- Ενεργεί με ήθος και ειλικρίνεια
- Είναι συνεπής στο πρόγραμμα εργασίας του
Προϋπηρεσία
- 1 έτος προϋπηρεσίας στο χώρο της εξυπηρέτησης του πελάτη ή σε συναφή με το αντικείμενο χώρους (εστιατόρια, μπαρ κλπ)
Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες
- Γνώσεις λειτουργίας καταστήματος λιανικής
- Δυνατότητα παρουσίασης ιδεών (προφορικά)
- Ικανότητα να διαχειρίζεται και να κατευθύνει τα μέλη μιας ομάδας
- Ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να ακολουθεί γραπτές και προφορικές οδηγίες
- Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
- Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα και να προσαρμόζεται σε νέες καταστάσεις
- Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners
- Ομαδικό Πνεύμα
Barista (B-ATH)
Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες του barista συμπεριλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:
- Καλωσορίζει και κτίζει σχέσεις με κάθε πελάτη.
- Δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες με το να παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες υιοθετώντας την άποψη «ο πελάτης έχει προτεραιότητα».
- Παρέχει ποιοτικά ροφήματα και συνοδευτικά (γλυκά, σαλάτες, σάντουιτς)
- Διατηρεί καθαρό και άνετο το χώρο του καταστήματος. Συμμετέχει στις καθαριότητες του καταστήματος.
- Ακολουθεί τις λειτουργικές διαδικασίες και κανονισμούς ασφαλείας, αναπλήρωσης και αποθήκευσης των προϊόντων.
- Συμμετέχει στο δειγματισμό των προϊόντων
- Συνεισφέρει στην κερδοφορία του καταστήματος
- Συμβάλλει στη δημιουργία θετικού εργασιακού περιβάλλοντος
- Διατηρεί την ευθύνη εκπαίδευσης και εμπλουτισμού των γνώσεων του barista προτρέποντάς τον να συμμετέχει στα εκπαιδευτικά σεμινάρια της εταιρείας.
- Εφαρμόζει τα Star Skills
- Προωθεί τις αξίες και τη Δήλωση Αποστολής της Starbucks
- Ενεργεί με ήθος και ειλικρίνεια
- Είναι συνεπής στο πρόγραμμα εργασίας του (ωράρια, διαλείμματα κλπ).
Προϋπηρεσία
- Δεν απαιτείται προηγούμενη σχετική εμπειρία
Γνώσεις, Δεξιότητες και Ικανότητες
- Άριστες διαπροσωπικές σχέσεις
- Ικανότητα να αντιλαμβάνεται και να ακολουθεί γραπτές και προφορικές οδηγίες
- Ικανότητα να μαθαίνει γρήγορα
- Ικανότητα να αναπτύσσει και να διατηρεί αποτελεσματικές σχέσεις με τους partners
- Ομαδικό πνεύμα
Στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα στο jobs@starbucks.com.gr αναγράφοντας τον κωδικό της θέσης που σας ενδιαφέρει να απασχοληθείτε.