Μην κάνετε αυτά τα 10 λάθη την ώρα της δουλειάς

-Εργασίας-Αργίες

10 είναι τα λάθη που κάνουμε συνήθως κατά τα πρώτα 10 λεπτά που είμαστε στη δουλειά, τα οποία καθορίζουν όλη την μετέπειτα εργασιακή τους απόδοση και κρίση, με βάση την έρευνα που δημοσιοποιήθηκε.

Πρόκειται για:

  1. Πηγαίνουμε αργοπορημένοι

Τόσο οι εργοδότες, όσο και οι προϊστάμενοι βάζουν στο «μάτι» τους υπαλλήλους που έρχονται αργοπορημένοι στη δουλειά τους. Πολλές φορές μάλιστα συνδέουν την αργοπορία με χαμηλή αποδοτικότητα.

  1. Δεν λέμε «καλημέρα» στους συναδέλφους μας

Το να λέμε «καλημέρα» και να χαιρετάμε κατά την άφιξή μας στη δουλειά δίνει ευχάριστο τόνο στον εργασιακό χώρο. Ειδικά ο προϊστάμενος πρέπει να χαιρετάει αν θέλει να έχει καλή συνεργασία και πρόθυμους συναδέλφους.

  1. Πίνουμε αμέσως καφέ

Ερευνα υποστηρίζει ότι η καλύτερη ώρα για κατανάλωση καφέ είναι μετά τις 9:30 π.μ. και αυτό γιατί η κορτιζόλη που είναι και η «ορμόνη του άγχους» φθάνει στα ανώτατα επίπεδα μεταξύ 8 με 9 το πρωί.

  1. Απαντάμε σε όλα τα email

Είναι λάθος όταν ανοίγετε το mail σας να απαντάτε σε ό,τι βλέπετε. Καλό θα είναι να τα αξιολογείτε και να απαντάτε μόνο σε όσα είναι επείγοντα.

  1. Δεν υπάρχει προγραμματισμός

Είναι πολύ σημαντικό να φτιάξετε ένα πρόγραμμα στο μυαλό σας για το πώς θα δουλέψετε. Γράψτε τι πρέπει να κάνετε και δώστε προτεραιότητα ξεκινώντας με τα πιο σημαντικά.

  1. Κάνουμε πρώτα τα εύκολα

Δεν πρέπει να ξεκινάμε με τις πιο εύκολες δουλειές, γιατί όσο περνά η ώρα, η απόδοσή μας μειώνεται. Σύμφωνα με την έρευνα, πρέπει να ξεκινάμε με τις πιο απαιτητικές δουλειές τις πρώτες ώρες που έχουμε και περισσότερες αντοχές.

  1. Κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα

Επειδή το πρωί έχουμε πολλή ενέργεια νομίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε ταυτόχρονα εκατομμύρια πράγματα. Οι ειδικοί λένε πως αυτή η τακτική δεν αποδίδει. Καλό θα είναι κάθε φορά να εστιάζετε σε μία μόνο εργασία.

  1. Κολλάμε σε άσχημες σκέψεις

Οταν πηγαίνουμε στη δουλειά μας, πρέπει να αφήνουμε πίσω μας σκέψεις που μας απασχολούν. Ενας καβγάς με τον σύντροφό μας ή ένας τσακωμός με ένα συνάδελφο δεν πρέπει να επηρεάζει τη δουλειά μας.

  1. Τα πρωινά ραντεβού

Τα πρωινά ραντεβού, λένε οι ερευνητές, είναι χάσιμο χρόνου. Οι πρώτες ώρες στη δουλειά προσφέρονται για εργασίες που απαιτούν υψηλή συγκέντρωση. Οι συναντήσεις εργασίας θα πρέπει να γίνονται σε ώρες που η ενέργεια των εργαζομένων είναι πιο χαμηλή.

  1. Η ρουτίνα βοηθάει

Το να έχετε μια ρουτίνα τα πρώτα λεπτά που φτάνετε στη δουλειά δρα σαν αγχολυτικό. Η ρουτίνα βοηθάει στο να μην αγχώνεστε γιατί κυρίως ξέρετε τι πρέπει να κάνετε. Από το να δείτε τα email σας, μέχρι να γράψετε σημαντικά κείμενα.

Σχόλια

To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.

Δείτε επίσης

Φιντάν: Δηλώσεις για Αιγαίο και ελληνοτουρκικά

«Αυτήν τη στιγμή, σχεδιάζεται η σύγκληση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ των χωρών μας στο …