Στην αναδιαμόρφωση του χαρακτηριστικού της «Trending», αποφάσισε να προχωρήσει η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης "Facebook", από την οποία αλλαγή όπως ανακοίνωσε η εταιρεία "η ομάδα του Facebook να παίρνει λιγότερες ατομικές αποφάσεις σχετικά με τα θέματα των ειδήσεων. Οι περιγραφές των ειδήσεων ή των ιστοριών δεν θα γράφονται πλέον από το προσωπικό".
Αφορμή στάθηκε η καταγγελία προ μηνών δημοσιογράφου του Facebook, σύμφωνα με την οποία "οι εργαζόμενοι της εταιρείας μεροληπτούν στα θέματα των ειδήσεων, προβάλλοντας περισσότερο αυτά που ενδιαφέρουν τους αναγνώστες που τάσσονται υπέρ των Συντηρητικών".
Από την τροποποίηση στο εξής, 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook θα βλέπουν τα νέα και άλλα προτεινόμενα θέματα, τα οποία επιλέγονται τόσο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, όσο και από εργαζομένους στην εταιρεία.
Το ίδιο το Facebook, αρνήθηκε ωστόσο ότι συνέβη κάτι τέτοιο, υποστηρίζοντας πως διεξήγαγε έρευνα, από την οποία δεν προέκυψε επιβεβαίωση των καταγγελιών.