Με τις υπογραφές των αντιμνημονιακών και ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις-ξεπούλημα της περιουσίας του Ελληνικού κράτους, υπουργού Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτου, υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη, υπουργού Εθνικής 'Αμυνας Πάνου Καμμένου και προέδρου του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιου Πιτσιόρλα, τα περιφερειακά Ελληνικά αερόδρομια, παραδόθηκαν και τα 14, στην γερμανική κοινοπραξία FRAPORT AG- SLENTEL Ltd, γιατί η Γερμανία θέλει να σώσει τη χώρα μας.
Για το λόγο αυτό, τα δώσαμε για 40 χρόνια και μάλιστα με την υπογραφή της αριστερής κυβέρνησης που όταν ήταν αντιπολίτευση μιλούσε για ξεπούλημα της χώρας και έκανε και καταγγελίες!
Αλλά μην ανησυχούμε, γιατί σύμφωνα με την κυβέρνηση η ιδιοκτησία της γης, των υποδομών και των εγκαταστάσεων, παραμένει στο Δημόσιο….
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, τα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια εξυπηρέτησαν το 2014 περίπου 22 εκατομμύρια επιβάτες και αναμένεται να ξεπεράσουν τα 23 εκατομμύρια σε επιβάτες για το 2015.
Τα αεροδρόμια που βρίσκονται στην ηπειρωτική χώρα είναι: του Ακτίου (PVK), της Καβάλας (KVA) και της Θεσσαλονίκης (SKG). Τα υπόλοιπα 11 αεροδρόμια βρίσκονται σε νησιά και είναι της Κέρκυρας (CFU), των Χανίων/ Κρήτης (CHQ), της Κεφαλονιάς (EFL), της Κω (KGS), της Μυτιλήνης (MJT), της Μυκόνου (JMK), της Ρόδου (RHO), της Σάμου (KGS), της Σαντορίνης (JTR), της Σκιάθου (JSI) και της Ζακύνθου (ZTH).
Η προσφορά ανήλθε σε 1,234 δισ. ευρώ εφάπαξ τίμημα, και 22,9 εκατ. ευρώ ετήσιο εγγυημένο καταβλητέο μίσθωμα, αναπροσαρμοζόμενο ετησίως με τον πληθωρισμό, ενώ η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ανώτατο όριο αεροναυτικών χρεώσεων σε προκαθορισμένα επίπεδα και δεν προβλέπει ουσιαστική αύξηση των αεροναυτικών τελών.
Η συνολική μέγιστη χρέωση έχει οριοθετηθεί σε 13 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ενώ είναι δυνατόν μόνον να αναπροσαρμοστεί ετησίως με τον εκάστοτε ισχύοντα πληθωρισμό από την ημερομηνία έναρξης παραχώρησης, έως την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων. Μετά την ολοκλήρωση των άμεσων επενδύσεων - δηλαδή όταν οι υποδομές θα έχουν βελτιωθεί ώστε να συμμορφώνονται με τα προκαθορισμένα πρότυπα - τα αεροναυτικά τέλη ανά επιβάτη θα μπορούν να αυξηθούν κατά 5,5 ευρώ κατά μέγιστο, φθάνοντας έως τα 18,5 ευρώ ανά αναχωρούντα επιβάτη, ποσό που θα μπορεί μόνον να αναπροσαρμοστεί ετησίως με το 90% του ισχύοντος πληθωρισμού..
Άντε και στις υπέροχες παραλίες μας τέτοια ικανότητα αξιοποίησης και ξεπουλήματος σε ιδιώτες…..
Αυτοί ξεπούλησαν σήμερα στη Γερμανία τα Ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια
Σχόλια
To ergasianews.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη και μόνο αυτόν. Παρακαλούμε πολύ να είστε ευπρεπείς στις εκφράσεις σας. Τα σχόλια με ύβρεις θα διαγράφονται, ενώ οι χρήστες που προκαλούν ή υβρίζουν θα αποκλείονται.